Nya hyllade resekudden Evolution S3 från Cabeau gör resan till en dröm

Nya hyllade resekudden Evolution S3 från Cabeau gör resan till en dröm

När Amerikanska Buzzword senast listade topp 3 bland nya resekuddar föll valet på nya Evolution S3 från Cabeau. Detta är en uppföljare till Cabeaus storsäljare Evolution Pillow och därmed blev en redan mycket populär resekudde snäppet vassare. Evolution S3 har för övrigt redan fått toppbetyg i flera tester och en av dessa är Expressens reseguide, Allt om Resor.

Version 2.0 av Cabeaus storsäljande resekudde
Som namnet antyder är Evolution S3 en vidareutveckling av storsäljaren Evolution Pillow. Det innebär att Evolution S3 har allt Evolution Pillow har såsom memoryskum som formar sig efter huvudet och ger mjukt samt stadigt stöd och mer därtill. Nytt för Evolution S3 är bland annat det snabbtorkande tyget som håller dig sval och torr samt remsystemet som är inbyggt i kudden. Remsystemet kan du fästa i flygplansstolen och gör att huvudet inte faller framåt. Dessutom kommer också Evolution S3 med en smart förvaringspåse som komprimerar kudden till hälften av storleken samt gör det möjligt för dig att fästa kudden på ditt bagage.

Nyfiken på Evolution S3?  Läs mer här

För mer information, kontakta:

Michael Carlander, Produktchef Roswi AB

Cecilia Theisinger, Pressansvarig Roswi AB