Specialdesignade sporkar från Humangear

Specialdesignade sporkar från Humangear

Gillar du uteliv? Reser du mycket? Glömmer du alltid besticken efter att ha köpt en sallad att äta på vägen? Du är inte ensam. Svaret på problemet är att alltid ha med dig en GoBites i väskan – en specialdesignad spork från Humangear. Finns i tre olika varianter.

GoBites Uno – specialutvecklad spork
GoBites Uno är en specialutvecklad spork som håller mycket bättre än liknande produkter på marknaden idag. Målet för Humangear var att skapa en spork som är bättre i alla avseenden. De hade nämligen fått frågor från kunder om de kunde skapa en spork som inte går sönder så lätt. Svaret blev en stilfull design och en riktigt bra råvara. Denna process tog dem en lång tid att gå igenom och de testade om och om igen för att vara helt säkra på att skapa den perfekt.

GoBites Uno saknar vassa tänder men har distinkta kanter som enkelt går att använda som kniv. Längden gör att man når långt ner i den frystorkade matpåsen utan problem. Eller lika enkel att ha med ut på picknicken eller stranden! Tillverkade av BPA-fri nylon, ett material som är otroligt starkt och hållbart. Skedens mått är ca 1,5 teskedar (ca 8,9 g). Väger 15 gram och är 16,5 x 4 cm. Självklart är den diskmaskinssäker.

GoBites Duo – tvådelat bestick
Nöjer du dig inte med bara en spork finns det GoBites Duo – ett tvådelat bestick med både en sked och en gaffel. Använd dem som två olika redskap samtidigt eller sätt ihop dem som en förlängning. Då får du en riktigt lång spork som når hela vägen ner i den djupa påsen med frystorkad mat utan att fingrarna blir kladdiga. Kanten på skeden och gaffeln dubblerar som en slät "kniv". GoBites Duo är ordentligt hållbar jämfört med andra bestick på marknaden.

GoBites Trio – snyggt & smidigt set
För den riktigt hungriga gourmanden finns GoBites Trio – ett snyggt och smidigt set förvarat i en ask som skyddar besticken från att bli smutsiga. Asken består av gaffel, sked, tandpetare och kniv med kapsylöppnare.

Hör av dig för att få prov på dessa och testa hållbarheten själv!

Bland de kända varumärkena finns Maglite, Victorinox, Patagonia, Osprey, Light My Fire, Lékué, Nalgene, SIGG, Optimus, iSi, Chef’n och Isosteel med flera. Mer information om varumärken som Roswi AB representerar återfinns på www.roswi.se.

Produktchef 073-500 20 10