RSA arbetar redan med flertalet byggprojekt i Helsingborg, renoveringarna av fastigheterna på Kullagatan är ett exempel.

RSA-gruppen expanderar och etablerar kontor på Landskronavägen i Helsingborg

Skånebaserade RSA-gruppen, en ledande aktör inom byggbranschen, är glada att meddela öppnandet av ett nytt kontor på Landskronavägen 5 i Helsingborg. Detta strategiska steg ska möjliggöra en mer effektiv och personlig service till kunder i Helsingborgsområdet och ytterligare stärka närvaron i regionen.

Jörgen Hultberg är verksamhetschef för det team som kommer att vara baserat i Helsingborg:

”RSA-gruppen har länge varit känd för sin kompetens och kundfokus. Att vi har energirådgivning, el och data, vvs, säkerhet, städ & trädgård, solceller, ventilation och kyla i samma kontakt ger stora fördelar för våra kunder. Genom att etablera ett kontor i Helsingborg kommer vi att kunna tillgodose våra kunders behov ännu bättre och leverera skräddarsydda lösningar som passar deras specifika krav”, berättar Jörgen.

Stefan Rosengren, VD för RSA-gruppen ser det som ett viktigt strategiskt steg:

”Öppningen är en del av vår övergripande strategi att expandera och förstärka vår närvaro över hela Skåne. Vi är glada över att välkomna Jörgen Hultberg som ny verksamhetschef. Jörgen har en imponerande bakgrund inom elektrikerbranschen och en gedigen erfarenhet av att leda framgångsrika team. Hans passion för att erbjuda högkvalitativ service och skapa starka kundrelationer kommer att vara avgörande för vår framgång på denna marknad."

"Vi har redan starka kundsamarbeten i Helsingborg, bl.a med de projekt vi är delaktiga i just med renoveringar i centrum, runt Kullagatan. Genom att erbjuda våra tjänster på plats i Helsingborg med omnejd kommer vi att kunna ge ännu snabbare och skräddarsydda lösningar för våra kunder i området. Vi ser fram emot att bygga starka samarbeten och bidra till den fortsatta tillväxten i regionen."

RSA Helsingborg, med kontor på Landskronavägen 5, kommer att vara ge kunderna hjälp med alla tjänster inom RSA-gruppen:

- Eltjänster

- VVS, inklusive kyla, ventilation och OVK

- Energirådgivning

- Städ och trädgård

- Säkerhetslösningar inklusive lås, larm och passagesystem

- Solpaneler och elbilsladdning

Läs mer på www.rsagruppen.se