Sommarträna med Pim-Pim på Smådalarö gård!

Sommarträna med Pim-Pim på Smådalarö gård!

PIM-PIMS SOMMARTRÄNING
Smådalarö Gård vecka 27–30

I sommar har vi tennisträning för juniorer i alla åldrar med förre världsnian Joachim "Pim-Pim" Johansson. Du kan boka gruppträning mellan kl. 9–12 måndag till fredag eller boka personligt anpassad träning kl. 13–15 måndag till fredag. Här får du bland annat tips om vad du behöver tänka på för att slå världens hårdaste serve eller hur man besegrar Raphael Nadal.

För att boka kontakta receptionen på Smådalarö Gård på tel 08- 501 551 50 eller kontakta Pim-Pim direkt på tel 0733-746 746 eller pimpim@pimpimacemanagement.com

Gruppträningen kostar 1 500 kr/vecka vilket avser 1 timme tennis måndag–fredag. Personlig träning kostar 900 kr per timme inklusive bana och bollar.

Välkommen till vår sommarträning!