"Bo som en herrgårdsfamilj på pampiga Krusenberg herrgård"

- ja, så beskrivs en vistelse av DN's hotellpatrull på vårt hotell strax norr om Stockholm. Vidare liknar dom besöket med att närvara i den populära TV-serien Downtown Abbey och dess unika miljöer. Fantastiskt kul tycker vi och slår oss lite extra på bröstet. Mat, personal, sjöbastu och herrgårdens atmosfär fick testpatrullen att njuta lite extra - precis som vi vill ha det. Vi strävar alltid efter att göra upplevelsen än härligare och just nu renoveras det mysiga brygghuset nere vid vattnet. Vem vet, dom kanske vill komma tillbaka? Du, precis som dom är alltid varmt välkoma till oss på Krusenberg!

Läs DN artikeln i sin helhet.

Krusenberg Herrgård ingår tillsammans med FågelbroHus och Smådalarö Gård i gruppen Sjönära Möten, där alla hotell ligger vid vatten och inom 30-45 minuters radie från Stockholm city. Krusenberg Herrgård ligger vackert belägen på en udde i Mälaren, ca 15 minuter från Arlanda. Huvudsaklig målgrupp är mindre konferenser och möten samt weekendgäster, fester och bröllop. Hotellet rymmer 60 modernt utrustade rum samt konferensmöjligheter för grupper upp till 75 personer.

Hanna Holfve

Presskontakt Projektledare Marknad