Holdit öppnar pop-up på Visby

Efter succén på NK i Göteborg öppnar Holdit sin andra pop-up för sommaren – denna gång i Visby. Mellan den 12 juli och 15 augusti är varumärket på plats på Strandvägen 4 på Wisby Strand och erbjuder allt från skal och laptopfodral till stickers och airpodsfodral.

Holdit finns sedan 1 juni på Guest at NK i Göteborg, vilket snabbt blev en succé. Trots att varumärkets första pop-up butik i NK pågår fram till 31 juli fortsätter de rulla sitt co-retailerbjudande i sommar och öppnar sin andra pop-up i Visby.

Varumärket vill erbjuda kunderna en förstklassig upplevelse där de ihop med Slash.ten kommer underhålla både Visbyborna men även sommargäster från hela Sverige som samlas i Visby under dessa veckor.

- "Vi ser co-retailing som en intressant trend och vi är mycket glada över samarbetet ihop med NK Göteborg. Det känns fantastiskt att vi nu kan fortsätta erbjuda våra produkter fysiskt och etablera oss i Visby under sommaren. Det är chans för oss att skapa en förstklassig kundupplevelse i en fysisk miljö”, säger Pontus Lindh, Affärsområdeschef på Holdit.

Designkonceptet av pop-up butiken följer varumärkets pastellestetik där huvuddisplayen består av podier i pasteller. För att engagera kunder och följare har varumärket dessutom tagit fram en tävling i butiken som löper under hela perioden. En selfie i spegeln – vilket är varumärkets signum – kan leda till ett pris värt 2 000 kr.

"Vi på på Slash.ten brinner för att skapa minnesvärda kundupplevelser och är extra glada över att få göra det tillsammans med härliga och nytänkande varumärken som Holdit. Att dessutom få göra det på en plats som Visby för alla härliga sommargäster och Visbybor är en ynnest”, säger Annie Hagman, projektledare Slash.ten.

Holdit kommer vara på Wisby Strand från och med 12 juli.