Snickerifärg med suveräna egenskaper

Snickerifärg med suveräna egenskaper

Dokumenterad kvalitet
En av Sadolin Snickerifärg V Supers stora fördelar är dess fantastiska utflytning, dessutom kan den efterstrykas utan att man får penselspår. Andra positiva egenskaper är produktens exceptionellt vackra yta som ger ett slutresultat som är både exklusivt och mycket trendigt – oavsett glans

Möjligheternas snickerifärg
Sadolin Snickerifärg V Super är en vattenburen produkt för målning av snickerier inomhus. Produktegenskaperna säkerställer att den målade ytan blir extremt hård och hållbar. Oavsett om man väljer glans 5 eller 40, så kan man använda produkten på utsatta ytor t.ex. köksluckor och badrumsskåp.

Sadolin Snickerifärg V – kort fakta:

• En extremt god utflytning
  • Ger ytan ett sprutmålat utseende
  • Hård och slitstark yta
  • Finns i glans 5 och 40

För mer information:
Madelene Eriksson
Marknadskoordinator Sadolin
0708-350235 / madelene.eriksson@akzonobel.com

Välkommen till Sadolin!

Sadolin är en del av AkzoNobel, som är ett av världens ledande färgföretag och en ledande producent av specialkemikalier, bygglim och limsystem. Vi förser företag och konsumenter världen över med innovativa produkter och brinner för att utveckla hållbara lösningar för våra kunder. Vi rankas återkommande som ett av de ledande företagen inom hållbar utveckling.

Sadolin
Staffanstorpsvägen 50