I år har Säröhus 4 golfpartners!

I år har Säröhus 4 golfpartners!

Så spännande att dela med oss av att Säröhus nu har 3 nya golfpartners!

Du som gäst har därför nu möjligheten att till ett förmånligt pris spela golf på en av våra 4 närliggande golfbanor. Tidigare har hotellet samarbetat med Särö Golf Club gällande golfpaket men nu välkomnas även Kungsbacka GK, Gräppås GK och Forsgården GK för ett bredare utval för hotellets kunder.

Under pandemin har hemestertrenden vuxit sig starkare och många planerar för ännu en sommar i Sverige. Det gör det utmärkt för besöksnäringen att paketera olika hotellvistelser med utomhusaktiviteter såsom golf och vandring då naturturismen exploderat under pandemin.

Vi satsar på att våra kunder skall förlänga sin vistelse stanna fler nätter och då är det extra viktigt att kunna erbjuda gästerna fler valmöjligheter till varierat golfspel, säger Viktoria Dahl, marknadsansvarig på Säröhus. Det har varit en riktig golfboom under pandemin och nu spås ett rekordår.

Totalt spelades det över 11.6 miljoner ronder år 2020 - en historisk toppnotering enligt Dagens industri.

Vi har valt att erbjuda flernättersrabatt från andra natten och framåt för våra kunder som vill golfa flera rundor och varierat, säger hon.

Så packa golfbagarna, badkläderna och solkrämen - Hoppas vi ses!

Johanna-Louise Hall

Marknadsavdelningen Säröhus