Premiär för lunchbuffé på lördagar på Säröhus

Premiär för lunchbuffé på lördagar på Säröhus

Vi har tänkt nytt och serverar från och med februari lunchbuffé varje lördag för både boende gäster och kunder "utifrån". Restaurangen har tidigare bara varit öppen för boende gäster men i och med vår nya matsal Viktorias Veranda så vill vi passa på att bjuda in fler att njuta av den magnifika havsutsikten, säger Micael Karlsson, restaurangchef på Säröhus.

På buffén serveras bland annat Kall lax, Kallskuret, Insalata Caprese, 3 olika varma soppor, Bakad potatis med tre olika röror, Bröd, Brieost, Tårta. Utbudet på menyn kan variera mellan de olika veckorna.

Kring några av långhelgerna i vår kommer Säröhus också ha öppet några extra datum.