Joacim Andersson med personal hälsar välkomna till lås- och säkerhetsbutiken i Trollhättan.

Nu öppnar SafeTeams låsbutik i Trollhättan

Den 12 juni slår SafeTeams lås- och säkerhetsbutik i Trollhättan upp dörrarna. Den nya butiken erbjuder bland annat försäljning och reparation av lås, nyckeltillverkning och nyckelutlämning.

- Äntligen är vi på plats i Trollhättan. Vi kommer nu att kunna erbjuda ännu bättre service till våra kunder på orten och vi ser stor potential i vår satsning, säger Joacim Andersson, som driver verksamheten i Fyrstadsregionen.

I samband med nyetableringen satsar SafeTeam i Fyrstad också mer på elektroniska säkerhetssystem, såsom passersystem och porttelefoni.

SafeTeams servicetekniker i regionen utgår nu också från Trollhättan, istället för Uddevalla, där SafeTeams butik har stängt.

- Vi jobbar som vanligt med våra kunder i Uddevalla. Vi hoppas på ett fortsatt gott samarbete, säger Joacim Andersson.

Mer information om SafeTeam och våra säkerhetslösningar finns på www.safeteam.se.

Joacim Andersson

Platschef, SafeTeam Trollhättan 0520-341 00