Ekerö kommunhus

​SafeTeam får fortsatt förtroende från Ekerö kommun – vann säkerhetsupphandling

Nu har SafeTeam avtalats som låsleverantör till skolor, serviceboenden, kommunhus och andra offentliga fastigheter i Ekerö kommun. Avtalsperioden blir den andra för SafeTeam, som även under den tidigare avtalsperioden på fyra år skött service och underhåll av lås.

– Vi är glada att få ge SafeTeam ett fortsatt förtroende ytterligare en avtalsperiod. SafeTeam har under tidigare avtal hållit en hög klass på service och support och nu hoppas vi på en minst lika bra avtalsperiod denna gång, säger Stefan Persson, Säkerhetschef på Ekerö kommun.

Ekerö kommun är en expansiv kommun med många inplanerade nybyggnationer och renoveringsprojekt. SafeTeam ser fram emot att få ta en ansvarsfull roll även vid nyinstallationer av lås och säkerhet i dessa projekt.

– Vi är tacksamma över att vi vann upphandlingen och med vår erfarna personal på plats hos Ekerö kommun känner vi oss trygga med att inleda ytterligare en avtalsperiod, säger Kent Rundquist, chef för SafeTeams låsavdelning i Stockholm.

Service i särklass

Kent Rundquist