Succé på International Hardware Fair 2018

Succé på International Hardware Fair 2018

Saint-Gobain Abrasives ställde ut på International Hardware Fair 2018 i Köln. Vi är glada över att ha välkomnat många besökare från olika länder till vår monter för att ge mer information kring våra senaste innovationer och vår breda portfölj av lösningar för industri, handel och G-D-S. Med innovationer från våra ledande märken Norton, Norton Clipper, Flexovit och Rasta fanns det mycket att se!

Se vår video från mässan och lyssna till två av våra experter:

Vi var en av 2.770 utställare på mässan i år som lockade över 47.000 besökare från 143 länder. International Hardware Fair är världens främsta mässa för beslutsfattare från hela världen och det var fler besökare än någonsin tidigare vilket vi verkligen märkte med tanke på folkmassorna i vår monter.

I vår monter höll våra applikationsingenjörer demonstrationer av våra kap-, slip- och polerprodukter på en rad olika material. Besökare samlades runt vår utställning för att lära sig mer om våra senaste innovationer, bland annat navrondellen Norton Quantum3 Combo, grovrengöringsrondellen Norton Blaze Rapid Strip och Norton Quantum Pink lamellslipstift. Dessutom uppmärksammades Flexovits 60-årsjubileum och Rastas nya profil visades upp för första gången.

Vi är redan klara för nästa International Hardware Fair som är planerad till 1-4 mars 2020 - vi hoppas vi ses där igen!

Anders Johansson

Presskontakt Marketing Manager 072-379 84 04