Uppdaterad hemsida för Norton Clipper reservdelar

Uppdaterad hemsida för Norton Clipper reservdelar

För att förbättra kundupplevelsen samt förenkla för våra kunder som använder och underhåller Norton Clipper-maskiner har vi uppdaterat vår hemsida för reservdelar till Clipper-maskiner. Den uppdaterade hemsidan gör det snabbt och enkelt att söka efter rätt reservdel för din utrustning. Från mars 2018 har de flesta av våra maskiner även en QR-kod som länkar till hemsidan för reservdelar, vilket hjälper dig att hitta en reservdel med hjälp av en mobiltelefon.

Hemsidan är också en utmärkt resurs för att bläddra i hela vårt sortiment av Clipper-produkter och ger dig tillgång till användbara dokument för varje maskin som t.ex. broschyrer, sprängskisser, säkerhetsmanualer och videor. Hemsidan är i dagsläget endast tillgänglig på franska, tyska och engelska.