Eleganta rum på Berzelius konferensvåning.

Berzelius Bar & Matsal - din destination för höstens möten och konferens.

Berzelius Bar & Matsal är din ultimata destination för företagsmöten och konferenser. Eleganta och moderna utrymmen, kombinerat med fantastisk service och kulinariska upplevelser gör konferensvåningen och restaurangen på Berzelius till det perfekta valet för din nästa affärsaktivitet.

Beläget i centrala Göteborg med stadens arenor, kollektivtrafik och systerhotellet nära erbjuder Berzelius Bar & Matsal en bekväm plats för både lokala och långresande gäster. Oavsett om du planerar ett styrelsemöte, workshop eller större konferens, erbjuds flexibla mötesutrymmen som kan anpassas efter dina behov. Här möter man en lugn miljö med en perfekt balans av elegans och attityd, med tillgång till en salong, grupprum, ett kreativt rum samt pentry.

Mat är en viktig del av varje möte. En trappa ner från konferenslokalen finner ni restaurangen – ett svenskt brasserie med klassiska rätter i modern tappning. Här erbjuds en mångsidig meny med rätter som passar alla smaker, från tidig morgon till sen kväll. Dagens första mål dukas upp med en buffé av frukostfavoriter, här får ni en bra start på en produktiv dag. Som lunchalternativ finns alltid välkomponerade kött- & fiskrätter, men även utsökta vegetariska alternativ. Stående på menyn hittar du husmansrätter så som hemrullade köttbullar, raggmunk och stekt fläsk.

För er som önskar att stanna över natten ligger Berzelius systerhotell Hotell Onyxen endast en kort promenad från konferensvåningen och restaurangen. På Hotell Onyxen väntar ett varmt välkomnande varje gång du kliver in och här kan du ladda batterierna efter en fullspäckad dag. På hotellet möts ni av hemtrevliga rum med rogivande atmosfär där du kan koppla av samtidigt som staden är precis utanför dörren.

Berzelius dedikerade team hjälper dig med ett skräddarsytt upplägg med konferensvåning, måltider och hotellvistelse. Från planering till genomförande kommer du att ha fullt stöd för att göra din konferens till en framgång. Hör av dig till info@berzeliusbar.se eller 031-16 00 30 för att planera ditt nästa möte.