Fira en säker jul och nyår hos oss på Salt & Sill

Fira en säker jul och nyår hos oss på Salt & Sill

När sommaren är över och vintern står för dörren så försvinner också det snabba tempot från Salt & Sill. Kvar blir lugnet som lägger sig som en dimma över havet och ger tid för eftertanke och ro. Emellan dina stunder av ro dukar vi upp för vårt sittande julbord och styr din härligaste nyårsfest där du som gäst bara behöver luta dig tillbaka och åka med.

Julbord

Hos oss kan du både som privatperson och företag boka vårt sittande julbord som är anpassat så vi kan hålla avstånd och njuta av julen tillsammans. Ett sittande julbord innebär fem serveringar under kvällen där ni får njuta av vår klassiska sillplanka och andra goda julklassiker. Maten serveras till ert bord och ni delar den mellan er i ert sällskap. Det blir som vanligt - fast annorlunda.

Nyår

Tycker du också att det är skönt att resa iväg på nyår och slippa styra middagen själv? Nyår hos oss innebär alla de bekvämligheter som man behöver efter ett år och alla de festligheter som man vill ha inför ett nytt år. Stort fokus ligger på säkerheten och hela vistelsen är anpassad för att du som gäst ska kunna hålla avstånd.

Vid ankomst blir du serverad afternoon tea med scones, olika sorters ostar, frukt samt bakverk och te eller kaffe. Värm dig i vår bastubåt efter ett nyårsbad i havet och njut av vår 6-rätters supé som vi lovar blir en upplevelse du sent glömmer. Under kvällen kommer vi ha livemusik som underhållning. Vid tolvslaget firar vi in det nya året med champagne och miljövänliga rislampor som vi med våra önskningar skickar till himlen. Avsluta din vistelse med en god frukost intill havet i vår restaurang efter en god natts sömn på det flytande hotellet.

Öppet vardagar

Du vet väl om att vi har öppet på utvalda vardagar? Går det att boka ett av våra paket på en vardag så är också hotellet och restaurangen öppet den dagen. Du kan också ringa oss för att få våra öppettider på vardagar.