Fira jul med Salt & Sill på distans – erbjudanden för en annorlunda jul

Fira jul med Salt & Sill på distans – erbjudanden för en annorlunda jul

Att fira jul hos oss på Salt & Sill är en fantastisk upplevelse som vi har älskat att ge dig som gäst varje vinter. Men för dig som inte kommer att kunna besöka oss i år så har vi tagit fram erbjudanden som gör att du kan fira jul med oss ändå - men på distans.

Vandringsjulbord utomhus - 13 december
495kr/vuxen
Pris barn: 20kr/år från 2-12 år, 13-15 år halva priset och från 16 år fullpris
Nu kan vi på Salt & Sill presentera vinterns häftigaste upplevelse. Under lucia den 13 december erbjuder vi dig ett julbord som du kan ta del av genom en vandring på Klädesholmen. Låt dig ledas av marschaller runt ön till olika stationer med öppna eldar där vi har placerat ut julbordets självklara delar. För barnen har vi vid varje station gömt en liten tomte som det gäller att hitta. Hittar man alla tomtarna väntar en julklapp på sista stationen.

Läs mer, ta del av hela menyn och boka ditt vandringsjulbord här!

Julkorg - ät Salt & Sills klassiska julbord hemma
595kr för två personer.
I år finns en unik möjlighet för dig att äta vårt klassiska julbord hemma. Vi har plockat ihop en julkorg med alla de viktigaste delarna från vårt julbord som du kan äta i hemmets trygghet. Känner du någon som inte kommer att kunna äta julbord på plats är det här dessutom en perfekt julklapp att ge bort. Eller varför inte ge en julkorg till dina anställda om ni har bestämt er för att inte besöka oss den här julen?

Sista beställningsdag är 3 dagar innan avhämtning.

Utlämning från Sillboden mellan kl. 12-13 och kl. 16-17 den 11-12/12 och 18-19/12.

Catering julbord från Salt & Sill
445kr/person
Våra tankar går till de som inte har möjlighet att äta julbord på restaurang i år. Därför har vi satt ihop en riktig julbordsklassiker att ta med till kontoret eller hem. All mat levereras kall och det som ska värmas kommer i förpackningar som enkel ställs in i ugnen för värmning. Ett smidigt och säkert sätt för dig som av olika anledningar inte kan äta hos oss i år.

Presentkort på Salt & Sill
Fram till den 31 december är det tillfällig skattefrihet för gåvor upp till 1000kr per anställd från arbetsgivare. Köp ett presentkort hos oss och ge dina anställda något riktigt härligt att se fram emot.

Vårt ordinarie julbord går att boka här!

Ring eller maila oss gärna för mer information: info@saltosill.se0304-67 34 80

Ta hand om er!
Hälsningar från oss alla på Salt & Sill

Almö Livs - Butiken har funnits genom många generationer och ligger lägligt när du kör över till Tjörn. Butiken har vunnit fina priser och nu senast vann Almö Livs Årets butik på dagligvarugalan.

Berzelius - Restaurangen med i särklass bästa läge mitt i Göteborg. Här finner du husmanskost och annat gott för säsongen. Perfekta stället att äta och dricka gott på innan konserten.

Toco Operations AB
Myggenäsvägen