Soluppgång på Klädesholmen

Frukost, tidig lunch eller brunch? Vi kallar det Go´-frukost på Salt&Sill

Vad är bättre än att njuta av en riktigt lång frukost med sina närmaste på söndagen?

Inte mycket tror vi.

Från och med 5:e januari 2020 serverar vi därför Go´-frukost på Salt&Sill mellan 08-13 varje söndag.

Allt ni kan tänka er en frukost, både varmt och kallt, kommer finnas uppdukat på buffén.
När det inte räcker beställer ni varmrätter som till exempel Eggs Benedict, french toast eller annat från menyn som ni med fördel kan dela på.

Eftersom vi vill att ni ska stanna hos oss en stund så har vi bakat upp massor med små sötsaker till kaffet med.

Era barn däremot har kanske inte riktigt lika stort tålamod med en lång frukost så vi har gjort en liten lekhörna åt om så dom kan sysselsätta sig medan ni njuter vidare av lugnet.

För att boka bord på vår Go´-frukost klickar ni här. Det går såklart bra att komma ändå, men med risk för att ni får vänta lite på ett ledigt bord.

Varmt välkomna till oss på en riktigt magisk och lång frukost!

Det är inte långt till Klädesholmen!