Salt & Sill och Onyxen blir systerhotell – vi firar med en härlig tävling 🥳

Salt & Sill och Onyxen blir systerhotell – vi firar med en härlig tävling 🥳

TÄVLING – Skärgårdspuls möter storstadspuls

Vårt nya systerhotell Onyxen ligger mitt i Göteborgs evenemangsstråk och där finns allt vad storstaden har att erbjuda. Vi är stolta och glada att nu kunna erbjuda både Skärgårdspuls & Storstadspuls. Det vill vi fira med en tävling där en lycklig vinnare får uppleva när storstadspuls möter skärgårdspuls.VinstenÖvernattning för 2 personer på Salt & Sill inklusive middag och frukost.Övernattning för 2 personer på Hotell Onyxen inklusive frukost.

Läs mer och tävla här!

Vill du fly vardagen för en stund?

Efter stor efterfrågan på våra härliga hotellrum på havet öppnar vi nu upp för övernattning på torsdagar under hela mars. Ta en välbehövlig paus från vardagen och upplev Klädesholmens fantastiska miljö med en vandring runt ön. Här finns stora ytor, du kommer åt ditt rum utan att trängas i hotellkorridorer och vi arbetar hårt för att vara en trygg plats att vistas på.

I paketet (från 1195kr/person) ingår tre-rättersmiddag och frukost i vår härliga resturang där vi tänder vår brasa och levande ljus. Du får också en unik upplevelse med övernattning på vårt flytande hotell där vågorna sakta vaggar dig till sömns.

Kom till oss och upplev lugnet mitt i veckans stressiga vardag.

Läs mer och boka här!

Nu byggs nya konferenslokaler – anpassade för morgondagens möten

På Salt & Sill har vi fullt upp med att uppdatera våra konferenslokaler för innovativa möten. Vi har byggt om, uppdaterat inredningen och tekniken för att du ska få det mesta ut av just ditt möte.

Just nu – hör av dig till oss på Salt & Sill för att boka din konferens med upp till ett års fri ombokning!

Telefon: +46 304-67 34 80
E-mailadress: info@saltosill.se

Nyhet – Konferensmöjligheter på Hotell Onyxen

Nu finns det möjlighet att boka Hotell Onyxens exklusiva svit för ert möte.

Just nu – hör av dig till oss på Hotell Onyxen för att boka din konferens med upp till ett års fri ombokning!

Telefon: +46 31 810845
E-mailadress: info@hotellonyxen.se