SALT & SILL SKAPAR JULSTÄMNING MED SITTANDE JULBORD

SALT & SILL SKAPAR JULSTÄMNING MED SITTANDE JULBORD

SOM VANLIGT – FAST ANNORLUNDA

Early Bird – Boka innan 15 oktober och få 10% rabatt (priser från 495kr)
Även om det är ett tag kvar till jul så börjar många av våra gäster fråga om hur julborden på Salt & Sill kommer se ut. Ingenting är som vanligt just nu, men på Salt & Sill vill vi skapa julstämning – som vi alltid gör, fast lite annorlunda. Under fem serveringar kommer ni att njuta av Salt & Sills klassiska sillplanka och andra goda julklassiker. Maten serveras till ert bord och ni delar den mellan er – precis som hemma, fast hemma hos oss på Salt & Sill. Bordsserveringen gör att vi kan hålla avstånd och samtidigt erbjuda er en unik julupplevelse på Salt & Sill. Som vanligt – fast annorlunda.

ÄT SALT & SILLS KLASSISKA JULBORD HEMMA
Våra tankar går till de som inte har möjlighet att äta julbord på restaurang i år. Därför har vi satt ihop en riktig julbordsklassiker att ta med till kontoret eller hem. All mat levereras kall och det som ska värmas kommer i förpackningar som enkelt ställs in i ugnen för värmning. Ett smidigt och säkert sätt för dig som av olika anledningar inte kan äta hos oss i år.

445 kr/person – minimum 10 personer

Få mer information eller boka på 0304-67 34 80 eller maila oss på info@saltosill.se