Upplev våren på Salt & Sill | Nu öppet även på torsdagar

Upplev våren på Salt & Sill | Nu öppet även på torsdagar

Hej,

Våren närmar sig och nu är påsken snart här! I påsk har vi fullt med aktiviteter hos oss på Salt & Sill. Varmt välkomna att fira in påsken hos oss!

I påsk erbjuder vi:

• Påskvandring (fullt)
  • Sittande påskbord - lunch
    Vi har några få bord kvar för fredag, lördag och söndag.
    Boka bord här
  • Sittande påskbord - middag
    Vi har några få bord kvar till vårt sittande påskbord för fredag, lördag och söndag. Boka bord här
  • Påskpaket
    Ingår övernattning, sittande påskbord och frukost. Finns några få rum kvar på torsdag och söndag, passa på att boka nu och fira in påsken hos oss. Läs mer och boka här

Nu har vi även öppet på torsdagar

Nu har vi äntligen öppnat upp hotellet även på torsdagar, vi har längtat efter liv och rörelse hos oss men nu ser vi framemot att få träffa våra kära restaurang, hotell-och konferensgäster igen med avstånd även på torsdagar.

Passa på och unna dig själv en hotellnatt hos oss på torsdagar från 1190kr/person.

Boka här

__________________________________________

Våra nya konferenslokaler står redo att ta emot er – anpassade för morgondagens möten

Vi har haft fullt upp med att uppdatera våra konferenslokaler för morgondagens innovativa möten. Vi har byggt om, uppdaterat inredningen och tekniken för att du ska få det mesta ut av just ditt möte.

Boka din konferens hos oss på Salt & Sill för en skräddarsydd upplevelse utefter era önskemål och behov! Just nu är det även fri ombokning på våra konferenspaket i upp till ett år.

Konferera avskilt

Under den rådande situationen anpassar vi självklart er konferens så att den följer restriktionerna och att ni kan genomföra er konferens på ett säkert. Våra moderna konferenslokaler är avskilda rum där ni har möjlighet att konferera med avstånd! Både lunch och fika går att servera utomhus på någon av våra härliga uteplatser vilket både ger ny energi för kropp och knopp.

Vi har sju olika konferensrum i varierande storlek. Fem rum ligger på ovanvåningen ovanför restaurangen, dessa flexibla konferensrum kan enkelt öppnas upp för större yta och rum. Vi har även vår stora sjöbod i direkt anslutning till huvudbyggnaden, här finns ytterligare två konferensrum på övre våningen. En trappa ned finns en trevlig lounge och vår matstudio där det finns möjlighet till goda matlagningsaktiviteter eller dryckesprovningar!

Vilket konferenspaket passar er?

Våra konferenslokaler passar bra till många olika typer av möten liksom flerdagars-konferenser eller företagskvällar! Salt & Sill ligger i direkt anslutning med närhet till havet och västkustens fantastiska yttre skärgård. Tillsammans kan ni umgås i en rofylld miljö med god mat och flera möjligheter att genomföra någon av våra aktiviteter vilket gör er konferens till en upplevelse!

Till konferenspaketen

Är ni mer sugna på stadskonferens? Upptäck möjligheterna på Hotell Onyxen!