Välkommen till Sommaren på Salt & Sill

Välkommen till Sommaren på Salt & Sill

Sommar, sommar & sol

Äntligen är sommaren och snart semestern här! Vad ska du göra i sommar? Vi har fått många bokningar i sommar och det är fullbokat hela juli, vill du besöka oss i sommar och uppleva skärgårdsidyll? Boka er hemester i juni nu innan sommaren är helt fullbokad. Boka här

Sommaren på Salt & Sill

Finns det något bättre än sommar? Sommaren på Salt & Sill är fullspäckad av sol, hav och riktigt god mat som andas bästkusten!

Quiz med Laban

Snart är det äntligen dags för quiz med Laban, den 18/6 kl:20.00 kommer Laban till oss och håller i en quizkväll! Anmäl ditt lag på max 4 personer och boka bord på mail: info@saltosill.se eller telefon: 0304 - 67 34 80. Tillsammans har vi en härlig sommarkväll fylld av skratt och kluriga frågor!

Sail Thru

Snart kan ni äntligen beställa och betala eran mat via vår populära Sail Thru! Ett uppskattat koncept som kommer åter även denna sommaren, beställ enkelt via vår app och få ett sms när ni kan hämta upp er mat och vi står redo på bryggan för avlämning. Ät maten här eller ta med er ut på havet igen, snabbt, smidigt och väldigt gott!

Midsommar

En av sommarens höjdpunkter är såklart midsommar, i år kommer vi erbjuda midsommarlunch på Salt & Sill. Fira in midsommar med antingen en delad smakupplevelse om ni beställer vår sharingmeny eller om ni hellre vill ha en mer traditionell midsommarlunch kommer vi även erbjuda en trerätters meny med klassiska smaker för midsommar! Om ni är ute med båten och är sugna p en trevlig midsommarlunch kan ni självklart lägga till vid vår brygga. Boka bord redan nu för att säkerställa er midsommarlunch hos oss! Boka här

Sommarstaden Göteborg

Upplev sommarstaden på din hemester! Hotell Onyxen ligger centralt i Göteborg med närhet till alla sommarupplevelser, Liseberg, Avenyn och stadens alla parker. Just nu får du 20% rabatt på din hotellövernattning hos Hotell Onyxen med rabattkoden: sommar21.

Boka en hotellövernattning i sommarstaden här

Förläng sommaren med höstens trygga möten

Förläng sommaren med en härlig konferens i skärgårdsidyll! På Salt & Sill har vi flera konferenspaket som låter sommaren dröja sig kvar lite längre, njut av sensommarkvällar och ljumna vindar en bit in på hösten.

Några av dem härliga aktiviteter som ni kan göra på er konferens är exempelvis kajakpaddling, vandring eller bokning av bad-och bastubåten.

I våra nyrenoverade stora konferenslokaler med vacker interiör som andas skärgård och havets vågor utanför fönstret kan ni genomföra trygga möten, konferenser eller presentationer. I våra konferenslokaler finns modern teknik möjliggör hybridmöten.

Boka in höstens trygga möten redan nu, boka här

Varmt välkomna!

Vill du hålla koll på vad som händer på Salt & Sill just nu?

Det finns alltid uppdaterad information här.