Almö Workspace - där kreativiteten möts

Almö Workspace - där kreativiteten möts

ELMA Group introducerar sitt nyskapande Kontorshotell Almö Workspace – en innovativ arbetsplats för kreativa och sociala människor

Tjörn – 2023-08-23
ELMA Group är stolta över att presentera lanseringen av sitt helt nya koncept: Almö Workspace. Denna satsning syftar till att erbjuda företag i alla storlekar en flexibel, inspirerande och modern arbetsmiljö som främjar kreativitet, samarbete och tillväxt.

Med en ökad efterfrågan på innovativa arbetsplatslösningar som svar på dagens föränderliga arbetslandskap, har ELMA Group skapat en dynamisk plats som omdefinierar hur företag tänker kring arbete. Deras nya Workspace kombinerar elegant design, förberett med teknik och möjligheten att knyta nya spännande kontakter med kollegor, partners eller kunder på plats – allt för att erbjuda mindre företag de bästa förutsättningarna för framgång.

Höjdpunkter med Almö Workspace:

1. Flexibla arbetsytor: Oavsett om det är en enskild kontorsplats eller ett privat kontor, erbjuder Almö Workspace flera flexibla alternativ för att passa varje företags behov och storlek.
  2. Modern infrastruktur: Genomtänkta utrustade arbetsytor som inkluderar snabbt internet, ergonomiska möbler och både enskilda rum, konferensrum samt en öppen lounge med café.
  3. Samverkansmöjligheter: Gemensamma utrymmen och mötesrum främjar samarbete och möjligheter att utbyta idéer med andra företagare.
  4. Tillgänglighet: Beläget mitt mellan Orust, Tjörn och Stenungsund med goda kommunikationsmöjligheter för enkel åtkomst. Närhet till gym och affärer.

Citat från Andreas Boquist, VD på ELMA Group:

"Med Almö Workspace vill vi erbjuda företag en ny dimension av arbetsupplevelse. Vi tror att framtidens arbete handlar om flexibilitet, innovation och samarbete, vår satsning är en reflektion av detta. Vi är stolta över att skapa en plats där företagare kan mötas, trivas och växa."

Almö Workspace går i linje med den nya eran av arbetsplatslösningar och är ett viktigt steg mot att forma framtidens arbetsliv. Företag som söker en modern, flexibel och inspirerande arbetsmiljö kan nu upptäcka möjligheterna som Almö Workspace har att erbjuda.

För mer information och förfrågningar om visningar, vänligen kontakta:
Josefine Petersson via josefine@elmagroup.se eller +46 (0) 304- 67 86 21
Läs mer på vår hemsida: almoworkspace.se

Elma Group är verksamma inom spännande branscher med varumärken som ligger i framkant. Inom vår grupp hittar du grymma kollegor, spännande uppdrag och en tillvaro där vi alltid strävar efter att skapa glädje och värde för våra kunder.