Du hittar oss på Varuvägen 9A i Älvsjö

SALTO Systems flyttar till nya lokaler i Stockholm

I Sverige har vi, sedan vi blev ett eget bolag i Januari 2017, suttit kvar i lokalerna på Elektravägen tillsammans med EVVA där EvvaSalto hade sitt kontor. Nu börjar det bli trångt och därför är det dags för oss att flytta till nyrenoverade, mer ändamålsenliga lokaler.

Bland annat är Intresset för våra utbildningar stort, därför bygger vi upp ett nytt konferens & utbildningsrum i anslutning till ett s.k Experience center. I Experience center kan du se våra lösningar för olika segment live, känna och klämma.

På det nya kontoret sitter precis som tidigare, vår orderavdelning, ekonomi/HR, teknisk support, produktchef Nordic och vår säljavdelning för Stockholm/Mälardalen. Leveranser och reklamationer ska från den 18/12 skickas till vår nya adress:

SALTO Systems AB

Varuvägen 9A

125 30 ÄLVSJÖ

Vi finns nära Stockholmsmässan i Älvsjö, se karta.

Du hittar oss på plan 4. På bottenplan finns, förutom restaurang, en reception. Anmäl dig där så kommer vi och tar emot dig.

Vår flytt skedde under vecka 51 och vi gör allt för att det inte ska påverka dig, men ber om överseende om vi har längre svarstider.