SALTO Systems fortsätter växa

SALTO Systems fortsätter växa

Trots det speciella läge som finns runt om oss i världen, är vi glada och ödmjuka för den utveckling som sker i vårt företag och nu ska vi växa igen. Därför söker vi nu Teknisk support i Sverige.

Om tjänsten

Du ingår i vårt Svenska supportteam och ansvarar för support mot återförsäljare och installatörer främst i Sverige, men i vissa fall även mot våra Nordiska grannländer.

Vi lägger stor vikt i att du trivs med oss och vi med dig, därför är din geografiska placering mindre viktig. Resterande Svenska support team är placerat på vårt kontor i Älvsjö i södra Stockholm.

Du kommer till ett team med stor entreprenörsanda, här har vi frihet under ansvar och korta beslutsvägar. Dina konkreta arbetsuppgifter beslutar vi utifrån din profil.

Din profil
  • Du har erfarenhet från supportarbete via telefon och på fältet.
  • Du har kunskap inom områden som säkerhet, lås, passersystem och el.
  • Du har grundläggande kunskaper inom IT (SQL/Databas/Brandvägg)
  • Du brinner för att hitta lösningar för våra kunder, ta ansvar och jobba självständigt.
  • Du kan se både kortsiktiga mål och mer långsiktiga visioner för att uppnå bästa möjliga resultat för vårt företag och för våra kunder.
  • Du tycker om att bygga långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners.

Vill du veta mer? Kontakta Dennis Postol, VD i Sverige på 070 350 15 70.

Vet du redan nu att du passar in på ovanstående profil och att detta är en tjänst för dig; skicka din ansökan med tillhörande CV till d.postol@saltosystems.com

Läs mer om oss på www.saltosystems.se eller besök oss på sociala medier.