Samhall gör kungligt rent på Sundbyholms slott - Ger jobb till tio personer

Samhall i Eskilstuna kommer sköta städet på Sundbyholms slott. Det nya uppdraget ger jobb till tio personer med funktionsnedsättning.

Sundbyholms slott AB i Eskilstuna har gett Samhall uppdraget att sköta städet i sina fastigheter.  Avtalet löper tillsvidare och ger jobb till tio medarbetare med funktionsnedsättning från Samhall.

– Det känns kul att fler företag får upp ögonen för Sveriges viktigaste serviceleverantör. Det visar att vi har kompetenta och motiverade medarbetare som levererar med hög kvalité säger Thomas Nordh, arbetsområdeschef för Samhall i Södermanland.

Thomas Nordh, arbetsområdeschef, 076-767 50 29
Anders Ekberg, presschef, 076-101 90 55