Samhall i Norrköping tar hem nya städaffärer – Ger jobb till sju personer

Städverksamheten inom Samhall i Norrköping har fått flera nya och förlängningar av affärer under 2011. Senast i raden är nya avtal med Gigaprint och fastighetsbolagen Klövern och Jones Lang LaSalle.

Gigaprint och fastighetsbolagen Klövern och Jones Lang LaSalle har gett Samhall förtroendet att utföra städet i deras lokaler. Uppdragen innebär jobb till sju personer och avtalen gäller tillsvidare. I dagsläget arbetar cirka 90 personer med städ inom Samhall i Norrköping.

– Att fler företag i Norrköping anlitar Sveriges viktigaste serviceleverantör visar att våra medarbetare levererar med hög kvalitet. Samhall har som strategi att erbjuda medarbetare bra och utvecklande arbeten säger Anders Rydberg, arbetsområdeschef för Samhall i Norrköping.

Anders Rydberg, arbetsområdeschef, 070-592 60 57
Anders Ekberg, presschef, 076-101 90 55