Samhall kvar hos Polisen

Samhall i Stockholm förlänger återigen avtalet med Länspolisen i Stockholm. Avtalet gäller städning och golvvård på 66 polisstationer över hela Stockholms län.

Samhall och Polisens samarbete fördjupas ytterligare i och med en ettårig förlängning av ett avtal som berör 120 medarbetare inom städ och golvvård på 66 polisstationer över hela Stockholms län.

– Att Polisen igen väljer att anlita Samhall tar vi som intäkt för att vi levererar kvalité och är en pålitlig städleverantör i Stockholm. Samhall vill kunna erbjuda sina medarbetare utvecklande och bra arbeten. Det gör vi genom att vinna upphandlingar som den här, säger Thomas Erlandsson, arbetsområdeschef för Samhall i Stockholm.

Thomas Erlandsson, arbetsområdeschef, 070-217 21 96
Anders Ekberg, pressekreterare, 076-101 90 55

Ett urval av de berörda stationerna:
Södertälje
Salem