Samhall växer på Tottegott AB i Falköping - Ger 21 personer jobb

Samhall i Skaraborg utökar sitt samarbete med Tottegott AB med ytterligare 21 medarbetare för paketering. Tottegott AB är en stor kund för Samhall i Skaraborg och kommer under hösten sysselsätta cirka 50 samhallmedarbetare.

En av de största kunderna för Samhall i Skaraborg är Tottegott AB. Idag arbetar cirka 30 samhallmedarbetare med paketering och städ på Tottegott. Produktionen sker dels på Samhalls egna enheter och på plats i Tottegotts egna lokaler i Falköping. För att kunna möta en ökad orderingång kommer efter sommaren ytterligare 21 medarbetare från Samhall arbeta med Tottegott AB. Arbetsuppgifterna består främst av paketering.

– Det känns kul att företag som redan anlitar oss utökar samarbetet med Sveriges viktigaste serviceleverantör. Det visar att vi har kompetenta och motiverade medarbetare som levererar med hög kvalité säger Kjell Persson, arbetsområdeschef för Samhall i Skaraborg.

Kjell Persson, arbetsområdeschef, 070-339 92 27
Anders Ekberg, presschef, 076-101 90 55