Carolina Neurath - huvudtalare på #SBDAGARNA2016 !

Carolina Neurath - huvudtalare på #SBDAGARNA2016 !

Carolina Neurath är en av huvudtalarna på #SBDAGARNA2016

Carolina Neurath är ekonomijournalist på SvD och författare till böckerna Den stora bankhärvan och De svenska riskkapitalisterna. För Den stora bankhärvan nominerades hon till Guldspaden 2011.

År 2011 utsågs hon till en av Sveriges Supertalanger av tidningen Veckans Affärer, till en av årets uppstickare av karriärbolaget Shortcut och till en av Årets kvinnor av tidningen Expressen. Hon tilldelades Stora Journalistpriset 2012 för sitt arbete med Räntekartan. Carolina Neurath utsågs samma år till Sveriges bästa ekonomijournalist enligt PR-byrån Hallvarsson & Halvarssons årliga undersökning på finansmarknaden.

I juli 2013 var hon sommarpratare i Sveriges Radio och i oktober 2014 medverkade hon i SVT:s Sommarpratarna.

Vi kommer att ha flera intressanta talare och ämnen på årets Samhällsbyggnadsdagar 12-13 oktober. Är ditt företag intresserad av partnerskap, hör av dig till oss!

Inom kort kommer vi att presentera hela programmet samt öppna anmälan för deltagare. Håll utkik!

kontakta oss på info@samhallsbyggarna.org

Fotograf: Anna-Lena Ahlström