URSÄKTA LIVE släpper återigen fler biljetter - publiksuccé långt innan premiär

URSÄKTA LIVE släpper återigen fler biljetter - publiksuccé långt innan premiär

Den 8 september är det premiär för showen URSÄKTA LIVE med Johanna Nordström & Edvin Törnblom som redan sålt över 40 000 biljetter. Och det stannar inte där för nu släpps ännu fler biljetter till samtliga datum. Grattis Stockholm, Linköping, Göteborg och Malmö. Extra biljettsläpp imorgon kl. 10:00 via ursakta.se

Vi är mitt uppe i repen just nu och våra kroppar går snart av på mitten för allt vi utsätter dom för! Vi är stensäkra på att alla som kommer till vår show kommer skratta, absolut inte med oss utan åt oss! Och att så många ville komma och skratta åt oss hade vi aldrig kunnat tänka oss, men att det nu släpps ÄNNU fler biljetter till alla speldatum är ju bara helt otroligt!! Kom och skratta åt oss!!!, hälsar duon.

Speldatum URSÄKTA LIVE
8 september - Stockholm, Avicii Arena
9 september - Stockholm, Avicii Arena
10 september - Stockholm, Avicii Arena
14 september Linköping, Saab Arena
15 september - Göteborg, Scandinavium
16 september - Göteborg, Scandinavium
17 september - Malmö, Malmö Arena
18 september Malmö, Malmö Arena

Extra platser till samtliga kvällar släpps torsdagen den 11 augusti kl. 10:00.

URSÄKTA LIVE är en hyllning till 2000-talets superstars där publiken får åka med på en fartfylld resa, navigerad av Sveriges svar på Jennifer Lopez & Beyoncé.

Superstars: Johanna Nordström & Edvin Törnblom
Regi: Fredrik ”Benke” Rydman
Manus: Pål Ströbaek

URSÄKTA LIVE
produceras av produktionsbolaget TILLMAN och All Things Live.

Biljetter till URSÄKTA LIVE säljs via ursakta.se

Kontakt
Mediaförfrågningar kring URSÄKTA LIVE, vänligen kontakta Sandra Nordin, 0706-973959, sandranordinpr@gmail.com

Kort om Johanna Nordström
År 2021 blev hon utsedd till Årets kvinnliga komiker på “Barncancergalan – Det svenska humorpriset”. Johanna figurerar flitigt i olika humorproduktioner som till exempel “Parlamentet”, “Hallberg”, “Skitsamma” och prisade “Trevlig helg”. Tillsammans med Edvin Törnblom driver hon en av Sveriges genom tiderna mest lyssnade podcast “Ursäkta” som har över 200 000 unika lyssnare per vecka. I vår är hon även aktuell i humorserien ”Trevlig Helg” på SVT. Johannas första soloturné “Ring polisen” sålde slut över 50 städer och avslutades på två utsålda Avicii arena i maj 2022. I höst ser vi henne som en av jurymedlemmarna i TV-programmet Talang men även som huvudperson, tillsammans med Edvin Törnblom, i egna TV-serien på TV4 Play; "Edvin & Johanna - Sveriges enda kändisar".

Kort om Edvin Törnblom
Edvin har bred erfarenhet av arbete inom media och han har genom åren frekvent både setts och hörts i flera olika tv- och radioformat. På Edvins CV hittar vi bland annat att han har radiopratat i PP3 i P3 där han ledde det hyllade segmentet ”Veckans gay-ikon”. Edvin har också programlett flera ungdomsprogram så som ”MVH SVT” och ”Edvins skådisdrömmar” på SVT. Det är inte bara genom rutan eller radio som Edvin levererar högklassig underhållning. Mest känd för den stora massan är Edvin genom sina sociala medier och sin podcast ”Ursäkta” som han driver tillsammans med Johanna Nordström. 2022 släppte han boken “Bögen är lös” tillsammans med bokförlaget Forum och dessutom aktuell i en av huvudrollerna i humorserien ”Likea” på CMore. I höst ser vi honom som huvudperson, tillsammans med Johanna Nordström, i egna TV-serien på TV4 Play; "Edvin & Johanna - Sveriges enda kändisar".