Läs första numret av vår tidning Nätet

Den här veckan får hushåll och företag Sandviken Energis nya kundtidning Nätet i brevlådan.

– Tidningens namn Nätet syftar till Sandviken Energis gemensamma nämnare - elnät, fibernät, gatunät, fjärrvärmenät, vatten- och avloppsnät och så vidare, säger Ida Lindahl som är informationschef på Sandviken Energi och ansvarig utgivare för tidningen.

Sandviken Energi har funnits i kommunen i över 100 år och de menar att de säkert kommer att finnas här och bidra med god infrastruktur i 100 år till.

– Vår uppgift är att vara med och driva Sandvikens kommun framåt och göra det till en bra plats att bo, leva och verka på - nu och på sikt. Med vår nya tidning Nätet ger vi våra kunder en inblick i vad vi gör för att bidra till deras bekväma vardag, säger Ida Lindahl.

Tidningen finns även att ladda ner på Sandviken Energis hemsida, sandvikenenergi.se.

– Vi är jättenyfikna på vad våra kunder tycker om innehållet så vi tar tacksamt emot synpunkter och idéer. Om tidningen gillas så beräknas den komma ut två gånger per år, förklarar Ida.