Actionikonen Steven Seagal är tillbaka i den snabba actionfilmen A GOOD MAN som släpps i alla format måndag 13 april!

Upplev Steven Seagal få sin hämnd i denna actionspäckade film!

Efter att en lysande karriär inom en militär specialstyrka slutar i katastrof, drar sig Alexander (Seagal) undan rampljuset och försöker leva ett lugnt liv som hantverkare i ett lägenhetskomplex i Rumänien. Men när en av hans hyresgäster och hennes familj hamnar i dispyt med en lokal gangster dras Alexander in i ett fullskaligt krig mellan rivaliserande kinesiska och ryska ligor.Han tvingas försvara familjen samtidigt som han står ansikte mot ansikte med en gammal fiende - där han får en sista chans att göra upp med sitt förflutna.

Fakta:

Regissör: Keoni Waxman

I rollerna: Steven Seagal, Ron Balicki, Radu Banzaru, Claudiu Bleont

Genre: Action

Speltid: 98 min

Lämplig från 15 år.

A GOOD MAN släpps på DVD, VoD och Blu-ray den 13 april!

Trailer och högupplöst material finns här (inloggning film/presse).

För önskemål om recensionsexemplar och utlottningar, kontakta Katrine Konyher, KatrineK@scanbox.com, +45 41 29 93 19

Scanbox Entertainment är ett framstående nordiskt underhållningsbolag med kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Sedan företaget grundades 1980 har det gått från att vara en dansk videodistributör till att bli Nordens tredje största film- och underhållningsbolag.