Pressträff idag med Jamie Oliver - en succé!

Pressträff idag med Jamie Oliver - en succé!

Mat och dryck är en viktig del av rese- och hotellupplevelsen och inte minst en väsentlig del av livet. Våra hotell är en mötesplats för att umgås, bo, arbeta och äta. Vi vill kunna erbjuda god matkvalitet, inspirerande rätter och ett varierat utbud, det ska finnas något för alla smaker.

Pressträffen hölls på Scandic Upplands Väsby, där Scandics nya restaurangkoncept, Köksbaren, öppnat. Intresset var stort och hela 85 journalister deltog. Jamie Oliver tillagade, tillsammans med Scandics koncernchef, Anders Ehrling, Scandics nya sommarmeny, och berättade om samarbetet med Scandic. Sommarmenyn finns i pressmeddelandet på Mynewsdesk.

Ikväll deltar Jamie även på Skavlan.

För pressmaterial, vänligen kontakta:
Anna-Klara Lindholm, anna-klara.lindholm@scandichotels.com

Presstelefon Scandic Sverige

Presskontakt +46721802153

Om Scandic Hotels

Om Scandic Hotels Sverige
Scandic är det största hotellföretaget i Norden med mer än 280 hotell i drift och under utveckling på över 130 destinationer. Scandic är ledande när det kommer till att integrera hållbarhet inom alla områden och dess prisbelönta koncept inom tillgänglighet säkerställer att Scandic är till för alla. Väl omtyckt av gäster och medarbetare är Scandic Friends Nordens största lojalitetsprogram inom hotellbranschen och företaget en av de mest attraktiva arbetsgivarna i regionen. Scandic är noterat på Nasdaq Stockholm.
www.scandichotels.se