Bild från Ski & Rock 2019

Aldrig förr har vi sålt så många förköpsbiljetter till Ski & Rock!

"Aldrig förr har vi sålt så många förköpsbiljetter! Vilket gör att jag vågar säga att det kommer bli fullt" säger Martin Sahlberg, operativchef på Sälens Högfjällshotell.

Stor utomhusscen på innergården med välkända artister, DJ i backen under dagen och nattklubb med uppträdanden på kvällen. Säsongsavslutningen Ski & Rock samlar storslagna artister som Veronica Maggio, Bolaget, Peg Parnevik, Hammerfall och Thundermother. I Backen på lördagen är det skoter-motocrosshow med Daniel Bodin, Marcus Dubois, Rasmus Johansson och Fredrik "Frog" Berggren. DJ John de Sohn spela både i backen och på nattklubben.

Boende i området är slut sedan länge och förköpsbiljetterna går som smör i solsken. Vädret brukar vara fantastiskt och sol är bokat även till årets stora avslutningsfest.
Vill du säkra din plats på Sveriges största vinterfestival? Köp dina biljetter redan idag!