Ski & Rock 2023

Årets upplaga av Ski & rock slår alla tidigare rekord!

Ski & Rock Festival laddar för nya rekord! Aldrig tidigare har efterfrågan varit så hög. Boendepaketen på vårt hotell är slutsålda, men det finns fortfarande möjlighet att uppleva festivalen genom att boka boende runt omkring Högfjället.
Aldrig förr har trycket på biljetter till Sveriges största vinterfestival, Ski & Rock varit så stort. Boendepaketen har varit slutsålda sedan länge men biljetter till evenemanget finns kvar. Biljetterna försvinner snabbt, så se till att boka din plats i tid!

Intresset för vår festival är enormt och inte bara från biljettköpare. Vi tar in nya partners i år och kan presentera nya matkoncept. Vi utökar även premiumområdet men VIP-sofforna går åt med rasande fart så skynda att boka, säger Martin Sahlberg, Sälens Högfjälshotell.

På stora utomhusscenen ser vi i år;
TORSDAG: THOMAS STENSTRÖM
FREDAG: BOLAGET & ANIS DON DEMINA
LÖRDAG: MANDO DIAO & HARDCORE SUPERSTAR

I backen blir det skoter- & motocrosshow med Marcus Dubois, Rasmus Johansson och Fredrik "Frog" Berggren.

Kvällarna bjuder på efterfest med DJ och pianobar inne på Sälens Högfjällshotell. Sol är självklart bokat - hela helgen!