New York, Dubai & Fujairah samt Sydafrika - Nyheter Scandorama 2015

New York, Dubai & Fujairah samt Sydafrika - Nyheter Scandorama 2015

2015 satsar Scandorama återigen på flera resor utanför Europa. 3 stora nyheter för 2015 är nu bokningsbara. I januari till mars finns spännande resor till Sydafrika, Dubai & Fujairah samt New York. Scandorama flyger till dessa eftertraktade destinationer från Arlanda, Kastrup och Gardermoen.

-  För våra resenärer finns nu återigen resor som går utanför Europa. Det har varit efterfrågat och det känns väldigt kul att vara igång med försäljningen. Våra uppskattade svensktalande Scandoramaguider är naturligtvis fortfarande med på resorna säger Jeanette Larsson, produktchef på Scandorama. Försäljningen av dessa resor har gått väldigt bra och vi tittar redan på möjligheterna att lägga till fler avgångar berättar Sofie Bjerkefeldt, marknadschef.

Till New York flyger Scandorama med direktflyg från Arlanda och Kastrup till Newark. Till Sydafrika anländer resenärer från 3 flygplatser, Arlanda, Kastrup och Gardermoen, en sammanstrålning sker i Istanbul. Till Dubai & Fujairah flyger Scandorama till Dubai International Airport med direktflyg från Arlanda och Kastrup. Alla resor har utflyktspaket som kompletterar resan och gör det enkelt för resenärerna att hinna med de bästa sevärdheterna på destinationen.

För mer information om dessa resor så finns hela upplägget med hotellinformation, dagsprogram samt utförlig information om utflykterna under varje resmål.

För mer information - kontakta gärna Jeanette Larsson. jeanette.larsson@scandorama.se alt. 0707-907268.