Inbjudan: Scanias delårsrapport januari - mars 2006

Med anledning av Scanias delårsrapport för januari - mars 2006 onsdagen den 26 april vill vi härmed inbjuda till följande aktiviteter: 10:30 – 11:30, press- och analytikerkonferens Rapporten presenteras på Moderna Museet i Stockholm, ingång från sjösidan. Anmäl ditt deltagande till ir@scania.com senast den 25 april. Presentationen kommer också att direktsändas på Scanias hemsida www.scania.com/ir 12:30 – 13:30, telefonkonferens Telefonkonferensen kommer att direktsändas på Scanias hemsida www.scania.com/ir Presentationen kommer att finnas tillgänglig på Scanias hemsida under telefonkonferensen. Dessutom kan du skicka frågor via e-post till ir@scania.com fram till 30 minuter före konferensens början. Om du vill delta i telefonkonferensen, slå följande nummer några minuter innan konferensen börjar: Deltagare i US och Canada: +1 334 323 6201 Andra deltagare: +44 20 7162 0025 Om du inte har möjlighet att delta så kommer en inspelning av konferensen att finnas tillgänglig på vår hemsida från cirka klockan 20:00 den 26 februari. Du kan även ringa följande nummer för uppspelning: US uppspelningsnummer: +1 954 334 0342, kod 684365 UK uppspelningsnummer: +44 20 7031 4064, kod 684365 Vi ser fram emot ditt deltagande. Om du har några frågor angående konferensen, tveka inte att kontakta Nabil Adawi, telefon: 08 5535 0226. Vänliga hälsningar, Stina Thorman Head of Investor Relations Hans-Åke Danielsson Press Manager