Science Park Jönköping lanserar jobbtjänst

Det är stor efterfrågan på personal i både nya och etablerade företag i Science Parks nätverk. För att hjälpa företagen hitta viktiga team-medlemmar presenterar vi nu lediga jobb på vår webb och samtidigt lanserar vi en kandidatbank för dig som vill anmäla intresse för att jobba i en start-up.

- De flesta av våra start-ups har inte möjligt att erbjuda fasta anställningar, men många av dem behöver ändå bygga ett team för att kunna växa. Science Park har sedan länge hjälpt företag hitta ambitiösa studenter för praktik, exjobb och internships och vi förmedlar också kontakter med konsulter förklarar Tobias Dahlberg, ansvarig för matchning på Science Park Jönköping.

- Vårt nätverk är stort och kompetent men när nu efterfrågan på duktiga personer ökar vill vi öppna upp ytterligare och göra det enkelt för alla som vill anmäla sitt intresse för att jobba med våra spännande case och bolag.

Kandidatbanken är öppen för alla och det är enkelt att registrera sig. Ange namn och kontaktuppgifter, ladda in din LinkedIn-profil eller ditt CV och ange vilka områden du är intresserad av och sen är det klart.

Registrera din profil här

Se lediga tjänster i våra bolag här

• lediga jobb
  • jobbportal