Gå direkt till innehåll
Science Park Skövde, Portalen, Kanikegränd 3B. Ingång längst till höger. Foto: Sebastian Bularca

Inbjudan till presentation av ny vd för Science Park Skövde AB

Media hälsas välkomna till Science Park Skövde och presentationen av ny vd.

Tid: Måndag 23 mars kl. 10.30
Plats: Science Park Skövde AB, Kanikegränd 3B, Skövde
Lokal: Business Lab i Portalen

Välkomna!

Leif Hultman
Ordförande Science Park Skövde AB

Kort om Science Park Skövde

Science Park Skövde är en mötesplats för företag och talangfulla personer som vill göra något stort med sina idéer. Våra fokusområden är digitalisering och informationsteknologi, med spetsområden inom fintech, dataspel och virtual manufacturing. Science Park Skövde finansieras av Skövde kommun, Västra Götalandsregionen, Skaraborgs kommunalförbund, Vinnova och EU. Läs mer på www.scienceparkskovde.se.

A Game Changer for your business

Science Park Skövde is a playground for innovation for the most important players of the future. The entrepreneurs. The Game Changers.

Science Park Skövde är en mötesplats, ett community och ett innovativt ekosystem inom IT, smart industri och spelutveckling som möjliggör framtidens hållbara lösningar, tjänster och digitala upplevelser. Genom att erbjuda en innovativ arena, där vi stöttar idéer, utveckling och tillväxt, hjälper vi företag, entreprenörer och startups att växa och lyckas så att de inte bara kan göra skillnad - utan på riktigt förändra hela spelplanen.

Be a Game Changer. Join the playground for innovation!

Science Park Skövde
Kanikegränd 3B