InExchange är topp tre av Sveriges snabbast växande teknikföretag

Deloitte, ett av världens ledande revisions- och konsultföretag, korar de snabbast växande unga teknikföretagen i Sverige på sin ranking Rising Stars och har utsett InExchange Factorum AB till det tredje snabbast växande företaget i Sverige.

InExchange Factorum har haft en tillväxt på 840 procent över den senaste treårsperioden. Samtidigt har personalstyrkan vuxit till 41 personer.
”Vi har under de senaste åren själva vetat att vi varit på rätt väg. Detta erkännande från omvärlden är givetvis smickrande, men det viktigaste är att vi levererar kvalitet till våra kunder”, säger Thordur Erlingsson, VD och grundare, InExchange Factorum AB.
”Målet för InExchange är att få bort all pappershantering vid hantering av beställningar och fakturor för alla företag, oavsett affärssystem, till en bråkdel av nuvarande kostnader.”

Kontakt:
Thordur Erlingsson, 0500-44 63 60
Mårten Köllerström, 070-349 06 06

Mer om bolaget och dess verksamhet.

Om Rising Stars
Rising Stars är en objektiv ranking av de 25 snabbast växande teknikföretagen i Sverige som haft verksamhet i minst tre år och mindre än fem år. Företag nomineras enligt samma kriterier som för Fast 50-företagen förutom att slutårets nettoomsättning kan vara mindre än 800 000 EUR. Rising Stars-företagen är tillväxtföretag vid horisonten som förhoppningsvis utvecklas till Fast 50-företag.

Rapporten från Deloitte

• rising star
  • tillväxtföretag
  • inexchange
  • thordur erlingsson
  • e-faktura

Om InExchange
InExchange gör utbytet av elektroniska affärsdokument – från inköp till betalning – enklare.  De företag som är anslutna till InExchange får tillgång till ett heltäckande sortiment av e-fakturerings- och inköpstjänster, vilket ger dem både kontroll på det finansiella flödet och höjer tempot i verksamheten.
VD Thordur Erlingsson är även grundare av Asitis AB som kvalificerat sig som Di Gasell två år i rad, 2009 och 2010.