Blikk integrerar Scrive eSign i sitt affärssystem

​Scrive och Blikk ingår partnerskap för att förenkla signeringen av avtal, offerter och andra typer av dokument i Blikks molnbaserade affärssystem.

Blikk samlar ditt företags viktigaste funktioner i ett och samma system. Det molnbaserade systemet ger dig ett effektivt verktyg för bl.a. tidrapportering, projektplanering och orderhantering. Blikk har integrerat Scrive eSign i sitt system för e-signering av alla typer av dokument.

”Våra kunder använder Blikk för viktiga affärsuppgörelser och partnerskapet med Scrive förenklar och förbättrar dessa delar väsentligt. Tillsammans har vi hittat ett upplägg där vi inte krånglar till det för kunderna, utan erbjuder tjänsterna integrerade och klara redan från start. För oss är det viktigt att ständigt hitta nya lösningar som hjälper våra kunder att jobba mer effektivt och minska deras administration” säger Mikael Gramer, VD Blikk.

”Vi är väldigt glada för partnerskapet med Blikk. Både Scrive och Blikk strävar efter att vara så kundnära som möjligt och ge slutanvändaren en bra upplevelse. Integrationen är mycket välgjord och åstadkommer just det – en snygg och enkel signerings-upplevelse som kommer bland annat förenkla deras avtalshantering” säger Mathias Björlin, Partner Manager på Scrive.

För mer information kontakta:
​Mathias Björlin, Partner Manager Scrive
​​+46708 85 85 81
​​mathias@scrive.com

Mikael Gramer, VD Blikk Sverige AB
​+46706 01 15 10
​​mikael.gramer@blikk.se

Om Blikk
Blikk samlar ditt företags viktigaste funktioner i ett och samma system. För total kontroll, mindre administration och bättre lönsamhet. Det molnbaserade systemet ger dig ett effektivt verktyg för bl a tidrapportering, projektplanering och orderhantering. Du kan även hantera dina resurser i den smidiga resursplaneringen samtidigt som systemets CRM-del hjälper dig att hålla koll på alla dina kontakter och affärer. Blikk har integrerat Scrive för e-signering av avtal, dokument och offerter.

Besök Blikk på https://www.blikk.se

Om Scrive
Scrive, grundat i Stockholm 2010, är den nordiska marknadsledaren inom lösningar för dokument-livscykeln som e-signering och digital identifiering. Företag och organisationer i över 40 länder använder någon av Scrives e-signerings- och eID-lösningar för att signera, verifiera och hantera dokument. All signera dokument förseglas med en digital signatur via blockkedjeteknik.

Besök Scrive på www.scrive.com/se

Mathias Björlin