Seavus® tillkännager strategiskt partnerskap med Tableau

Seavus® tillkännager strategiskt partnerskap med Tableau

Seavus, ett ledande företag inom mjukvaruutveckling och konsulttjänster för olika områden, har idag tillkännagivit ett strategiskt partnerskap med Tableau – en global ledare inom lättanvända visuella analysplattformar. I och med detta partnerskap kommer Seavus kunna identifiera kunders behov, stödja implementering, accelerera adoption och assistera kunder i att få ut det mesta av Tableau så snabbt som möjligt.

Tableau hjälper personer och organisationer att bli mer datadrivna med hjälp av sin moderna visuella analysplattform, som är det marknadsledande valet för modern business intelligence. Denna analysplattform gör det enklare för personer att utforska och hantera data, och snabbare upptäcka såväl som dela insikter som kan ändra verksamheter och världen.

Under 2019 förvärvades Tableau av Salesforce, men deras uppdrag förblir detsamma: att hjälpa personer att se och förstå sina data. Tableau har utnämnts till Ledare för nionde året i rad i 2021 års Gartner Magic Quadrant för Analys- och bussines intelligence-plattformar.

"Vi ser fram emot att samarbeta med Tableau och hjälpa våra kunder att få större insikter och förståelse för sina data, och förbättra deras beslutstagandeprocess genom implementeringen av lösningar från Tableau." Sade Tomche Hristovski, chef på Seavus telekomdivision. "Vårt partnerskap med Tableau ger oss en strategisk fördel när vi fortsätter att tillhandahålla våra kunder med de mest innovativa och avancerade affärslösningarna."

Om Tableau, ett företag från Salesforce

Tableau hjälper personer att se och förstå data. Tableaus analysplattform med självbetjäning ger människor av alla kunskapsnivåer möjlighet att jobba med data. Tiotusentals kunder över hela världen, från individer till statliga myndigheter och Fortune 500-företag, förlitar sig på Tableaus avancerad analytiska förmågor för att ta effektfulla, datadrivna beslut.

För mer information, besök: https://www.tableau.com/

Seavus® is a software development and consulting company with a proven track-record in providing successful enterprise-wide business solutions. The company has over 800 IT experts worldwide and offers a variety of products and service options, successfully covering the European and US market from several offices in the world. Their expanding portfolio covers: BSS/OSS, CRM, CEM, Business Intelligence solutions, ALM, embedded programming, business and consumer products, mobile and gaming solutions, managed services, as well as custom development, consultancy and resourcing. Seavus portfolio includes over 4.000 customers, among which leading worldwide telecoms and handset manufacturers, organizations from banking and finance industry, consumer electronics, technology, education, government, health, etc.