Securitas har levererat bevakning till kunden sedan 1982. Här är avtalsansvarig Rickard Gusén tillsammans med Snezana Oscarsson, Centrumchef, S:t Per Gallerian. Foto: Securitas Sverige AB.

​Securitas tecknar avtal med S:t Per Gallerian i Uppsala

Avtalet är tecknat på tre (3) år och har ett uppskattat värde på närmare 2 miljoner kronor/år. Securitas, som har levererat bevakning till kunden sedan 1982 menar att den långa relationen är ett gott kvitto på kundens nöjdhet.

- Genom täta kundkontakter och snabba återkopplingar har vi byggt upp ett gott förtroende gentemot kunden. Vi skiljer oss mot våra konkurrenter eftersom vi har större tjänsteutbud och högre kvalitet något som poängterats vid flertalet tillfällen. Vi är jätteglada att få fortsätta leverera säkerhetstjänster och utveckla relationen med S:t Per Gallerian, säger Rickard Gusén, avtalsansvarig, Securitas Sverige AB.