Disneyland® Paris expanderar!

Disneyland® Paris expanderar!

Magin på Disneyland® växer sig starkare och starkare!

I år är det 30 år sedan Disneyland® Paris först slog upp dörrarna och det firas med den största expansionen av nöjesparken sedan öppnandet! I det splitternya Marvel Avengers Campus som öppnar den 20 juli kan du möta alla dina favorithjältar som Spider-Man, Iron Man, Thor och många fler.

Här är våra favoriter på Avengers Campus:

Spider-Man W.E.B. Adventure

Spider-Man behöver din hjälp! På Spider-Man W.E.B. Adventure kan du hjälpa honom att fånga Spider-Bots som håller på att förstöra över Avengers Campus!

Avengers Assemble: Flight Force

I den nya inomhusbergochdalbanan hjälper du Captain Marvel och Iron Man att rädda jorden. Ett adrenalinfyllt äventyr!

PYM Kitchen

Även superhjältar måste äta mat, och det bästa stället för det är på PYM Kitchen, som serverar mat i ovanliga storlekar, tillagade av ett team kockar som använder Ant-Man och The Wasp’s PYM Particle-teknik som gör måltiderna till konstiga storlekar. Gigantiska kringlor, miniburgare, enorma kyckling-sandwichar och mycket mer väntar på dig!

Bo som en superhjälte på Disney Hotel New York – The Art of Marvel

Om man vill känna sig som en riktig superhjälte under hela vistelsen på Disneyland®, även på natten, så ska man bo här! Detta fyrstjärniga hotell har över 300 Marvel-konstverk och ligger bara ett Thor-hammarkast från Disneyparkerna. Läs mer om hotellet här.

Vill du titta på andra boenden i närheten? Klicka här för en översikt!

Vill du köra ner och stanna på fler stopp längs vägen? Testa Sembos nya reseverktyg Trip Planner!

Vill du boka flyg och boende tillsammans? Klicka här för många alternativ!