Sembo lanserar teman på utvalda semesterboenden

Sembo lanserar teman på utvalda semesterboenden

Trenden är tydlig. Intresset för flexibelt resande och utvalda semesterboenden fortsätter att öka. För att möta efterfrågan lanserar Sembo femton olika teman som gör det lättare för kunden att hitta ett utvalt semesterboende som passar perfekt för den unika semesterupplevelsen. Exempel på teman är Familjeklassiker, Boutiquehotell och Mat & Vingårdar.

Sembo erbjuder över 50 000 hotell, lägenheter och hus i 136 länder. Kunden har en stor valmöjlighet vad gäller boende och det finns något som passar alla. För att tydliggöra det stora utbudet och underlätta för kunden att välja rätt lanserar Sembo femton olika teman som speglar Sembos mest populära boenden.

-  Det finns en stor efterfrågan på semesteboenden som är anpassade efter behov, tillfälle och smak. Boendet har blivit ännu viktigare för svenska semesterresenärer och det känns därför extra roligt att vi nu kan erbjuda femton olika teman som underlättar för våra kunder att välja rätt boende, säger Emma Foss, marknadsanvarig på Sembo.

Exempel på teman är Familjeklassikersom äruppskattade semesterboenden som har allt familjen kan önska sig på semestern. Boutiquehotell, som är personliga och mysiga. Mat & Vingårdar är utvalda boenden som kan erbjuda egen, lokal- och närproducerad mat och dryck. Du väljer själv om du vill bo omgiven av vinrankor, olivträd eller anrika miljöer.

-  Vi har redan märkt att intresset för teman på boenden är stort bland våra kunder. De hittils mest populära är Modernt och bekvämt, Familjeklassiker och Barnsligt kul, säger Emma Foss.

Läs mer om Sembos nya teman här: http://www.sembo.se/vaara-resmaal/hur-vill-du-bo.aspx