Serneholt Estate öppnar nytt kontor på Costa Blanca

Serneholt Estate etablerar sitt första kontor på Costa Blanca när Alex Aciboanitei och Gustav Keding inom kort slår upp portarna till det nya kontoret i Alicante.

"Vi såg en stor potential att få in erfarenheten som Alex och Gustav har sedan tidigare när vi sökte en franchisetagare till vårt första kontor i Costa Blanca, Alicante är även en marknad vi tror mycket på då det är en storstad med bra kommunikationer som dessutom har fina stränder, stort utbud av restauranger och nöjen samt en otroligt vacker stadskärna, målbilden är att bli en ledande aktör i regionen" säger Fredrik Serneholt, VD för Serneholt Estate.

"Kontoret i Alicante kommer ligga centralt beläget på Calle Antonio Galdo Chapuli 5 och beräknas öppna upp inom ett par veckor men redan nu kan du få hjälp att hitta ditt boende här på Costa Blanca genom oss" berättar Gustav Keding som är ny franchisetagare.

För mer information kontakta Gustav Keding, Tel. +46 70 936 75 73 eller via e-post gustav@serneholtestate.com
samt Fredrik Serneholt, Tel: +34 661 068 220 eller via e-post fredrik@serneholtestate.com

• Företagande, allmänt

Serneholt Estate etablerades 2016 på den spanska solkusten av ägarna Linda och Fredrik Serneholt som med sammanlagt 30 års erfarenhet av den svenska fastighetsmarknaden valde att sjösätta sin dröm om ett eget varumärke och sin egna mäklarverksamhet i Spanien. I dag är vi en framgångsrik mäklarfirma med ett trettiotal medarbetare fördelade på sex kontor och vi hjälper hundratals människor att finna sin dröm i solen varje år på Costa del Sol, Costa Blanca och Mallorca.
Vi strävar efter att vara en nytänkande mäklarfirma där våra ledord ”personligt”, ”erfarenhet” och ”trygghet” ligger till grund för allt det arbete vi utför. Serneholt Estate väntar inte på att någon annan i branschen driver på utvecklingen utan istället vill vi vara de som står för den.

Fredrik Serneholt

Presskontakt VD +34 661 068 220