ServiceFinder först i världen med app för tjänsteförmedling!

Nu räcker det att peka på det du vill få gjort!

ServiceFinder.se har tagit fram en modern och lätthanterlig iOS-version av sin webbplattform. Deras nya mobilapplikation - som kan nyttjas av såväl tjänsteleverantörer som konsumenter - innehåller samma funktioner som internettjänsten och gör det möjligt att ta del av denna oavsett var man befinner sig.

"Vi på ServiceFinder är stolta över att meddela att vi numera inte bara är den främsta webbaserade tjänsteförmedlingen i Sverige - vi är dessutom först i världen med att lansera en iPhone-applikation som tillåter leverantörer och konsumenter att använda tjänsteförmedling i mobilen" säger Urban Henriksson, IT-ansvarig på ServiceFinder.

ServiceFinders marknadschef Vishal Nanda ser stora möjligheter i hur tjänsten kan utvecklas; "Vår iPhone-app är i dagsläget en betaversion och fler innovativa funktioner är redan planerade i syfte att underlätta för såväl privatpersoner som företagare. Vi arbetar ständigt för att utveckla moderna sätt att köpa tjänster - även på andra plattformar än datorer."

Och hur står det till med iPhone-appens mottagande? Redan första dagen skedde 320 st nedladdningar, en stark siffra som visar på ett varmt välkomnande hos målgruppen.

För mer information kontakta gärna Vishal Nanda, marknadschef på ServiceFinder på tel: 0762 – 100 900 eller vishal.nanda@servicefinder.se

• app
  • tjänsteförmedling
  • servicefinder