Vilket företag i Sverige blir bäst på att ge service 2016?

Vilket företag i Sverige blir bäst på att ge service 2016?

Missa inte den 20 april 2016! För femte året kommer företag och verksamheter i ett 20-tal branscher att mätas utifrån vilken service de ger. Vinnarna koras som vanligt under trevliga och högtidliga former den 20 april. Under kvällen ges även ett föredrag som handlar om hur man kan arbeta för att ge största möjliga nytta och upplevelse. Ving, som vunnit priset i sin klass de senaste två åren, kommer och berättar om hur de gör. Trendspaningen är ett uppskattat inslag som förstås finns med! Under kvällen finns det även gott om tid för mingel och prat om servicearbete.

Andra stora frågor som får sitt svar denna kväll är:

Om Systembolaget ska behålla förstaplatsen som bäst i Sverige på att ge sina kunder service?

Om Handelsbanken ska ta hem femte raka priset som bäst i bankklassen?

Om Skatteverket blir bästa myndighet?

Om servicenivåerna höjts ytterligare i de branscher som mäts?

Totalt är det nästan 170 olika företag med riksspridning som mäts. Är ditt företag eller din verksamhet med i mätningen? Hör av dig om du är tveksam!

Eftersom lokalen har en begränsning så är det bra att vara ute med sin anmälan i god tid.