Susanne Wettergren, Transaktionsrådgivare i Östergötland & Sörmland

Ny medarbetare i Östergötland och Sörmland

Svensk FöretagsFörmedling välkomnar Susanne Wettergren, ny associerad transaktionsrådgivare, i Östergötland och Sörmland, som utgår från kontoret i Linköping.

Susanne har en lång och bred erfarenhet av samhällsbyggnadsfrågor, där hon arbetat i fastighets-, bygg- och konsultverksamhet med fokus på projekt-och affärsutveckling i nästan 30 år.

Nu finns hon alltså, sedan ett par veckor tillbaka, på Svensk FöretagsFörmedling. En möjlighet som var enkel att tacka ja till.

-Det här kommer att bli väldigt roligt. Jag får jobba med komplexa situationer och dra nytta av min kompetens och ser fram emot att hjälpa företagare som vill sälja eller köpa företag i regionen. En resa som kan vara omvälvande och där jag kan skapa trygghet och förtroende. Att få vara med på resan, stötta och skapa nya möjligheter för människor, är spännande och känns väldigt bra, säger Susanne.

-Vi är mycket nöjda med att Susanne har valt att ansluta sig till oss. Hon blir en tillgång för vår organisation och våra kunder. Med hennes kunskap och engagemang kommer vi att kunna erbjuda ännu bättre service, rådgivning och ett teambaserat arbetssätt till företagare i Östergötland och Sörmland, säger Andreas Lindholm, Partner och transaktionsrådgivare i regionen.

-Min reflektion är att jag har kommit till en positiv och professionell organisation med ett starkt varumärke som har ett omfattande nätverk av potentiella köpare. Det känns fantastiskt att få vara en del av detta team och bidra med min kompetens och erfarenhet, avslutar Susanne.

Susanne Wettergren
Transaktionsrådgivare
susanne.wettergren@sffab.se

Om Svensk FöretagsFörmedling
Svensk FöretagsFörmedling är en aktiv rådgivare vid försäljning och förvärv av företag. Vi har nationell styrka, arbetar i lokala team och har en god och aktuell kunskap om vilka som är aktiva köpare. Vi har egen erfarenhet av att äga företag. Det gör att vi förstår på djupet, både rationellt och emotionellt, hur det är att sälja sitt bolag.