Hitta Loppet – din digitala loppkalender

Hitta Loppet – din digitala loppkalender

Hitta Loppet är en kostnadsfri tjänst skapad av Team Sportia som samlar information om löpartävlingar i hela Sverige. Med tjänstens unika funktioner är det enklare än någonsin för löpare att hitta nya lopp.

Lopp nära dig
Hitta Loppet är en kartbaserad sajt, vilket innebär att löpare kan hitta lopp genom att söka på ett geografiskt område, eller helt enkelt söka på lopp i närheten genom att trycka på ”Min position”. En kan även filtrera loppen baserat på underlag, typ av lopp, distans och svårighetsgrad, resultaten visas på karta eller i en lista. Allt för att löpare ska kunna hitta nya lopp, så enkelt som möjligt.

Mötesplats för löpare och arrangörer
Att använda Hitta loppet är kostnadsfritt för alla. En möjlighet för arrangörer att få fler, och nya deltagare men även för deltagare att hitta nya, spännande utmaningar. Vi har samlat hundratals löpartävlingar i Sverige, allt från ban- och stadslopp till terräng- och hinderbanelopp.

Kunden i fokus
För oss på Team Sportia är våra kunder det viktigaste vi har. Genom Hittaloppet.se hoppas vi komma ännu ett steg närmare våra kunder och utövare. Att vara en plats där de kan hitta loppen, tipsen och prylarna.

Söker du nya lopp att springa, eller saknar du ett lopp, besök hittaloppet.se